domingo, 12 de febrero de 2017

Saldatxo bat Topean.


Igande honetan eguraldia ez da batere oso ono izan, baina Topera joatera animatu gara. Hain zuzen ere, Patxi, Fernan, Aitor, Rober eta ni joan gara. Errepidea erabat bustita zegoen eta batzuetan euria du, baina, egia esan, gustura ibili gara.
Topean saldatxo bat hartu dugu. Hasiera batean, ideia ez zen hori, gaur bezalako egunetan Topean hotz egiten baitu eta ez zegoen txantxetarako, baina azkenean han gelditxoa egin dugu. Jakina, ezin izan gara han denbora asko egon, eguraldia ez baitzen hobetzen. Itzultzean berriro euria izan dugu, baina erritmoa oso altua izan da eta etxera azkar-azkar iritsi gara.
Azkenik, nahiz eta eguna ona izan ez den, 98 km egin ditu. Nire ustez, esan genazeke eguna aprobetxatu dugula eta oso ondo pasatu dugula. 
 
Beste alde batetik, ostiralean Biberora korrika egitera joan nintzen. Bostak eta laurden hasi eta zazpiak eta laurdenean amaitu nintzen: bi ordu eta 18 km. Eguna ez daiteke onena izan menditik korrika egiteko. Gauean iritsi nintzen etxera eta jaistera oso polita izan zen, ilargi betea zegoelako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario